www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

torsdag 21 oktober 2010

Låsta bloggen

Välkommen till min bearbetningsblogg. Här skriver jag av mig, och det är ingen ide för dig att läsa om du inte gillar brutalt ärliga bloggar. Okej, det är inte superbra att skriva så mkt som sig själv offentligt, men jag skriver lite åt gången, och blir det för mkt privat så låser jag bloggen Denna bloggen är låst nu Öppen igen! Menmen. Just nu är den öppen. Jao. Här kommer jag skriva om psykiatri, mitt mående, bipolär sjukdom, gammalt självskadebeteende m.m. Börja nu inte kommentera om att jag kanske "triggar" folk (jag kommer INTE visa bilder bara så ni vet Jag visar bilder här, för denna är låst, och du som fått lösenordet, får faktiskt finna dig i det, eller gå här ifrån! Med andra ord, jag har en del bilder, men det är ditt ansvar om du vill läsa eller inte. Jag tar inget ansvar för om DU blir "triggad" eller ej, för det är alltid ens eget ansvar. Man kan bli supertriggad, men det är ens eget ansvar vad man gör med det), för det är min blogg, och ni tar själva ert eget ansvar om ni läser inte. Och man måste skriva ur sitt innersta om man ska informera. Så denna bloggen är självisk, och du får gärna ta del av mitt liv, men var så snäll och klaga inte. Men du får hjärtans gärna kommentera ! Mitt namn är Tricia Johansson,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar