www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 29 juni 2011

Hemma från göteborg

Igår var jag, Madde och mamma i gbg. Det var jättemysigt. Jag köpte ett par gröna, leopardmönstrade byxor, i silkesmjukt tyg. De är sjukt snygga ska ni veta. Ni får se dem imorn. Sedan köpte jag skottsrutiga, färgglada kortbyxor, två bh:ar, och trosor. Jag köpte också massa onödiga saker, som bara var sååååå kawaii! Det var sudd, klistermärken i plast, och en söt liten börs som man kan lägga småpengar i! Älskar söta saker, jag samlar nämligen på det. Har en hel hylla i mitt rum med t.ex ”hello kitty”, ”moshi moshi kawaii” och mangafigurer från japan. Har aldrig vart i japan, men skulle inte säga nej mot att åka dit!

Här kommer lite bilder, de är tagna med camen, så bättre bilder kommer i morgon, för jag orkade inte ta dem nu.


Börs


Stickers




Sudd med nallebjörnar. Lägg märke till piercingen i läppen. Köpte den igår. Hade piercing i läppen när jag var ”emo”, sen växte det igen. Men för några dagar sen tryckte jag in ett örhänge, och det gjorde inte alls ont. Så. Nu har jag piercing igen bara inte med ett så stort smycke som jag hade då, utan en liten pärla.

 

 

 

/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar