www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 29 juni 2011

Saker ni - kanske - inte vet om mig!

Min aftonbladetblogg var värd 13 644 kr på bloggvarde.se!
---
Mitt dopnamn var först Patricia, men sen bytter jag namn till Tricia år 2008!
---
Farmors farbror var lite småkänd konstnär (Birger Berntsson), och enligt farmor har jag ärvt hans penselförmåga!
---
Jag livrädd för fiskmåsar, eftersom en mås anföll mig och min tonfiskmacka i lysekil 2010!
---
Jag är rädd för fjärilar, särskilt vita/ljusgula, eftersom jag såg en fjäril stor som en fågel i Indien 2005!
---
Jag kom in i en musikklass i 8an efter att ha provsjungit.
---
Det skrevs en artikel om min förra blogg i Bloggande Ifokus!
---
När jag var liten så hade jag sopranröst och sjöng massor i kyrkan.
---
Jag blev knivhotad en gång när jag gick i 7an.
---
Jag har telefonskräck, och kan inte prata i telefon mer än exakt 7 minuter!
---
Ibland känner jag inte igen mig själv i spegeln, och tror därför att det står någon annan framför mig.

1 kommentar:

  1. Tänkte bara tipsa
    att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

    SvaraRadera