www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 28 maj 2012

Jag har en FANCLUB!?

Jag känner mig mycket bättre idag om man jämför med inläggen jag skrev igår. En söt läsare och nätkompis jag har som heter Daniela har gjort en fanclub om lilla mig! Gud, vad gulligt! Det finns folk som uppskattar Tricia Johansson. Det kände jag verkligen inte igår när jag skrev det där om vänner som skiter i en.

Jag och Daniela har aldrig träffats. Men jag vet att hon är en smart, söt och kreativ tjej! Hon skriver också mycket. Och hon är jätteduktig! Jag hoppas vi träffas någon gång i livet! Tyvärr är det ju ganska långt mellan oss. Jag lite under mitten av Sverige och Daniela bor i Finland. Men någon gång kanske vi träffas. Det hoppas jag i alla fall!

Tack till dig, söta Danni. Du är underbar!

Här finns fancluben (Klicka!!)
Här finns Danielas bok och skrivblogg (Klicka!!)


1 kommentar:

  1. Varsågod Tricia :) När skapade du denna sida?Har läst den på vitorm då förut men ska väl börja läsa här då :)

    SvaraRadera