www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 24 november 2013

21 år

Idag fyller jag 21. Firade med närmsta familjen bara, för jag ville inte ha någon fest eller något i år. Det var en mysig dag/kväll, vi åt tårta och bara umgicks. Av min pappa fick jag ett skivor som jag önskat mig + nothäfte, och av mamma och Mats fick jag en smoothie-maker, eller vad man ska kalla det (en maskin man gör smoothie med). Musikalen jag skrev om nedan var även en present. Av syrran fick jag en slags prydnad hon gjort själv: en väldigt fin burk med godis i (den var sjukt snygg, jag är bara dålig på att förklara). Tack allihop (fast jag har ju redan tackat, hehe)!

Jag har bett om att inte göra en stor grej av min födelsedag i år, så det var helt perfekt.




3 kommentarer:

  1. Fina du hoppas du hade en underbar födelsedag! Om 10 dagar fyller jag år :)

    SvaraRadera
  2. Svar ang min släkt:
    Du frågade om jag kunde säga rent ut att jag vill ha mer kontakt med dem. Nej tyvärr så kan jag inte det.. Eftersom jag inte vet någonting om dem så känner jag verkligen att jag inte kan prata om mer "allvarliga" ämnen.. :/
    Jag gör nog som du även föreslog. Struntar lite i dem och fukuserar på dem som står mig närmre. D.vs dem på min mammas sida :)
    Tack för att du ville dela med dig lite av din historia! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar dag me familjen.. Vi älskar dig !! Pussar

    SvaraRadera