www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

lördag 2 november 2013

Ställ frågor till MIG!

Tjenare!
Jag har ju, som ni säkert vet, en frågesida där ni kan ställa frågor som rör er (psykiatri, relationer, självkänsla etc), och jag svarar med tips och råd. Nu har jag dock startat en sida på Ask.fm där ni kan ställa frågor till mig och lära er mer om mig! Eller, den startades för ett tag sen, men jag har inte använt den ännu.

Hur som helst, vill ni fråga mig om mina erfarenheter, intressen, musiksmak, onödigt vetande etc etc etc...?
Surfa in här: http://ask.fm/thehorrific

Det går att ställa frågor anonymt (men skriv gärna ett namn/pseudonym under frågan), så ni behöver inte vara medlem på sidan för att ställa frågor.

Min Ask.fm finns även tillgänglig i bloggen under fliken "Frågesida" i menyn under headern här ovan, så att man lätt kan hitta den även i framtiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar