www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 2 december 2013

Poesi 10,0

Jag ska vara med i poeter.se's jubileums-bok "Poesi 10,0 - Tio år med poeter.se"! Jag har redan nämnt det på Facebook och Twitter. Fick reda på det i dag av Daniela, för hon är också medlem där och kom med, och berätta att jag också kom med.

Tack poeter.se, för att ni givit mig chansen att publicera och nå ut med mina texter!

Detta är första gången jag publiceras med min poesi. Jag har tidigare gjort medverkanden som jag nämnt, men det har vart andra texter (mycket artiklar och krönikor), så detta är första gången jag publiceras med poesi! Har givit ut en textsamling, men jag räknar inte med mina egna utgivningar, utan jag menar publiceringar av andra där jag själv gör en medverkan!

Läs mer om projektet för deras 10-års jubileum här.
Läs mer om bidragssökandet inför boken här.
Mitt bidrag skrev jag om i detta inlägg.



Uppdat. Jag återkommer när jag vet mer om när boken finns i handeln och sånt! Tror det blir i början av 2014.

3 kommentarer: