www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

torsdag 26 november 2015

Födelsedagen + ny tatuering!

Nu har jag tatuerat mig för tredje gången! Gjorde den igår...

Min födelsedag firade jag med familjen och idag fick jag födelsedagsmiddag av min kontaktperson. Och en korg med choklad, ett kort och en orkidé! :)

Fick förresten "Stora boken om Nemi" av syrran. Yay, jag som är typ världens största Nemi-fan blev jätteglad :)

Sen skrev jag ju för ett litet tag sen att jag fick en gammaldags cittra (det e ett rätt ovanligt musikinstrument) av min mamma + familj i tidig födelsedagspresent. Nu på lördag ska jag och min pappa ha en gemensam födelsedagsfest också, så då blir det mer "ordentligt" firat ;)

Min nyaste tatuering. Gjorde den igår, så den har inte läkt än.

Två av mina tatueringar. Den tredje sitter på benet (vristen/vaden) och föreställer en tiger.

Korg med blommor och choklad från min kontaktperson som jag fick idag :)

Stora Nemi-bibeln på 666 sidor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar