www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 28 februari 2016

Aurora winter festival

Idag var jag och farsan på Aurora classical Winter festival på Hebeteatern i Trollhättan. Magisk konsert! Jag satt som trollbunden under hela konserten... Klassisk musik är verkligen något extraordinärt live! Tycker alla musiker var jätteduktiga :)

Musikerna var förresten från flera olika länder bl.a Tyskland och dirigenten var en väldigt duktig kvinna från Korea.

Konsert-bilden nedan tog farsan. Jag försökte ta bilder men ingen blev bra då en gubbe med ägghuvud satt i vägen! Alltså hans huvud såg lite ut som ett ägg är vad jag menar... Aja strunt samma!

Fiol och piano bilden tog jag precis nu för jag kände mig konstnärlig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar