www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 25 september 2016

Dagens foton: bågskytte, bokmässa och klassisk konsert

Igår var vi på bokmässan i Göteborg. Det blev rekordmånga böcker i år som jag tänkte blogga om lite senare! Idag har jag övat lite bågskytte (visst ser den ut som en båge från nån episk fantasy-film?!) och imorgon har jag bågskytteträning igen :)

I fredags var jag på en klassisk pianokonsert i Vara Konserthus med bland andra Göteborgs symfoniker. Som vanligt var det fantastiskt!

Blev en väldigt snabb uppdatering idag eftersom jag för tillfället är ute i bilen på väg hem och jag va mest exalterad att ladda upp dessa bilder (trots att det bara är vanliga mobilbilder). Farsan har tagit bilden på mig där jag siktar med min pilbåge. Konsertbilderna och bilden från bokmässan är dock som vanligt fotade av mig :)

Jag som övar bågskytte i Mellerud vid pappas stuga. Eller snarare: jag som står och siktar eftersom jag inte spänt bågen helt på denna bilden haha!

Bokmässan. Fick tyvärr inte någon bättre bild än så.

Klassisk konsert.

Klassisk konsert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar